Forum Forum sojuszu AOS Strona G│ˇwna Forum sojuszu AOS
Stona ktˇr▒ obecnie ogladasz to furum sojuszu A-O-S [xwars]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

gdyby byl jedry chociaz to bym tak nie narzekala naprawde al

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum sojuszu AOS Strona G│ˇwna -> Pakty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 2:07, 06 Kwi 2014    Temat postu: gdyby byl jedry chociaz to bym tak nie narzekala naprawde al

zdjcia na stronie ich stronie...faktycznie ja bym takich nie wstawiła...
[link widoczny dla zalogowanych]
Misha, nie czujesz blizny??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-ponadto wa┼╝ne s─ů tak┼╝e Twoje oceny na ┼Ťwiadectwie, bo tutaj nie ma egzamin├│w wst─Öpnych, czyli kierunkowych /np.z biologii je┼Ťli medycyna/, poza j─Öz.
[link widoczny dla zalogowanych]

Może mi doradzicie jakich produktów uzywać żeby loki były trwalsze? [link widoczny dla zalogowanych] Macie jakies rady jak utrzymać ten efekt podeschniętych włosków ?
wspania┼éy cz┼éowiek, fotograf, urodzi┼éam nam c├│rk─Ö, kocha┼é j─ů, by┼éa jego oczkiem w g┼éowie, by┼é czu┼éy i dba┼é o nas.........niestety 2 lata temu mia┼é wypadek zgin─ů┼é. Bardzo dzi─Ökuj─Ö, a u nich takie przeci─ůganie jest widocznie konieczne, a lepiej si─Ö nie odzywa─ç, bo jeszcze nie uniewa┼╝ni─ů ma┼é┼╝e┼ästwa, jako┼Ť przez to przebrniemy I tu moje kolejne pytanie czy to ┼║le ?? Pozdrawiam wszystkim kt├│rym si─Ö uda┼éo, i wszystkich kt├│rzy nadal si─Ö z tym m─Öcz─ů... znajdz dietetyka lekarza, niech ustali dla ciebie wlasciwa diete powie jaki ruch dla ciebie bylby najbarziej odpowiedni. [link widoczny dla zalogowanych]
zalepi si─Ö i padnie jak, nie przymierzaj─ůc, mucha Bo mam troche ciuszkow w tym kolorze i chcialabym je ponosic nie narazajac sie na kpiny:/ miedzy innymi kase trzeba miec na afitto i na jedzonko... Dream dzis dosta┼éam paczke i d┼éugo oglada┼éam pude┼éko zastanawia┼éam sie czy dobrze robie ale jak poatrzy┼éam w lusterko stwierdzi┼éam ze musze cos zrobic bo inaczej do┼éuje sie ze bebech mi wywala ze rece za grube i wogole jak przyjdzie za┼éozyc kostium to bede rycze─ç Ja jestem typem gruszki ;// kamilka 886....ja tak samo tyle ze na stacjonarnym nie ma takiego uroku jazda...ale mozna w ten sposob utrzymac kondycje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja chodze do M-Med przy Ulanowskiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
w aerozolu najwiekszy pojemnik
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U Ciebie bardziej zadzialaja chyba cwiczenia na dane partie miesni , bo przy glodowce najbardziej leci z miejsc ktore nam latwo chudna akurat haha. [link widoczny dla zalogowanych] Jestemz dzielicy krzyki...
po┼éo┼╝na jest od tego, by przyj┼Ť─ç do domu i sprawdzi─ç czy z Tob─ů i maluszkiem wszystko jest ok. (najlepiej tekstylne) bo u mnie w mie┼Ťcie to bardzo w─ůtpi─Ö Otoz nie wyprozniam sie na tyle czesto, by zrobic lewatywe po wyproznieniu, wiec robie lewatywe wstepna i troche kalu wychodzi. pokaz nam w nich swoje pupe! Ka┼╝dy tu pisze o podobnych objawach ale nikt nie pisze co mu pomog┼éo.Chyba sa osoby ze zauwazy┼éy w koncu jak─ů┼Ť popraw─Ö?Prosz─Ö napiszcie co Wam pomog┼éo? [link widoczny dla zalogowanych]
PANTENOL TO PROWITAMINA B5(D-PANTENOL)... I WYSZ┼üY TAK Od kiedy b─Ödziesz na sta┼ée wroc┼éawiank─ů ? raz w tygodniu skladamy sie po 30-35 euro i robimy duze zakupy. a moje piersi nie rosna juz od 1 gimnazjum. Mog─Ö si─Ö teraz okr─Öci─ç kawa┼ékiem szmaty i dobrze wygl─ůdam. ferry ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziwnym uczuciem jest ch─Ö─ç zrobienia zakup├│w,gdy w sumie z lod├│wki wolno ubywa.Rzadko j─ů uzupe┼éniam,bo nie musz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
A po zabiegu nie mo┼╝na nic pi─ç i je┼Ť─ç przez chyba dwie godziny czy trzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trochę chrypiałam przez pierwszy dzień, ale następnego było już dobrze. [link widoczny dla zalogowanych] Tylko do 22.10.2011 stylizacja paznokci -30%
Moim zdaniem to kobiety nakr─Öcaj─ů ten ca┼éy ┼Ťwiat!!! cze┼Ť─ç. Gdy zaprzesta┼éam terapii hormonalnej toprzesta┼éam spa─ç. equagen21 Ja tez mam 21 jak i Ty pozdrawiam i wsun─ů┼éem pod niego wacik. [link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç, wczoraj rozpocz─Ö┼éam A6W i dzi┼Ť bol─ů mnie mi─Ö┼Ťnie brzucha. Wszystko to sprawia, ┼╝e nie masz czasu na my┼Ťlenie o jedzeniu, a do tego cia┼éo nie flaczeje, wr─Öcz przeciwnie, nabiera j─Ödrno┼Ťci. Nie zaluje - on jest najcudowniejszycm mezczyzna na swiecie. moze sie otorbieli i zacznie procesy nowotworowe??? Do szkoly, dziewczynko, naucz sie czytac ze zrozumieniem, moze jeszcze nie jest za pozno. a gdyby tak - mnie si─Ö wydaje, ┼╝e Kukulska teraz jest bardziej szkapowata ni┼╝ Przybylska normalnie (przed ci─ů┼╝─ů) i chyba mniej wa┼╝y od Przybylskiej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W klinice w Poznaniu zakontraktowane sa operacje ktore NFZ refunduje.Kontrole a nawet zdjecia nie podlegaja juz pod kontrakt.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przez 5 miesi─Öcy bez diet i bez wyrzecze┼ä pij─ůc Tybeta┼äskie Zio┼éa i dbaj─ůc o troch─Ö ruchu schud┼éam 16 kilogram├│wÔÇŽ..xxx
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy to pe┼ény koszt nowej ampu┼éki? [link widoczny dla zalogowanych] Obserwuje si─Ö d┼éugotrwa┼ée stany rozdra┼╝nienia, irytacj─Ö, l─Öki, depresje, zm─Öczenie, dr─Ötwienie r─ůk i n├│g, trudno┼Ťci z chodzeniem, j─ůkanie si─Ö.
NIT negative Siedzieli ona i jej chłopak - serialowy Paweł obok siebie przy stoliku, byli bardzo swobodni, tacy normalni. mialam piaskowanie 2 miesiace temu i wydalam ponad 150 zl, Do kawa_bez_mleka Zoladek przez jakis czas ( kilka dni) wydziela jeszcze soki trawiennne ,stopniowo coraz mniej i dlatego odczuwa sie ssanie .To dotyczy kazdej osoby na glodowce ,a nie osob palacych. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam kolczykw p─Öpku ok miesi─ůca.. moje codziennie sie mnie pytaja kiedy i kiedy wiec juz na pamiec wiedza ze w dniu kiedy pojda pierwszy raz do przedszkola to wtedy maja urodziny zastanawiam sie teraz gdzie zrobic?( mieszkanie czy plac zabaw) adrietta a twoje tez tak sie domagaja? Gdybym si─Ö jednak spotka┼éa na t─Ö kaw─Ö? Kurna to jest chore! najfajnieszy duet kina ameryka┼äskiego!!Oni sa naprawde zabawni Pi┼ésudzkiego ( id─ůc od plant po prawej stronie zaraz na poczatku) Meridi─Ö,....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum sojuszu AOS Strona G│ˇwna -> Pakty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin